Problematika uplatnění nových trendů elektronického obchodu v obchodní firmě – Ing. Radek Ondra
Ing. Radek Ondra
Master's thesis
Problematika uplatnění nových trendů elektronického obchodu v obchodní firmě
Abstract:
Diplomová práce „Nové trendy v rozvoji elektronického obchodu“ se zabývá analýzou výchozího stavu e-obchodu u obchodní společnosti Amway.cz. Popisuje současné moderní trendy v elektronickém obchodování, ukazuje jejich výhody a přínosy. Na základě zjištěných skutečností předkládá návrh na zkvalitnění služeb a zvýšení prodeje elektronického obchodu amway.cz.Abstract:
The Degree work "New trends in expansions Electronic shop" is dealing with analysis of e-market and its default situatin in bussines comopany amway.cz. Describes present modern trends in elektronic trading, show its advantages and contribution. On the base of proven facts presents proposal for improve of services and increase of sales in electronic market amway.cz.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/rbkt0/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2008
- Supervisor: Ing. Pavel Leber
- Reader: Prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez -
Elektronický obchod B2C v České republice
Štěpánka ŠEBESTOVÁ -
Internetový obchod v rodinném podnikání
Veronika Duchková -
Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod
Kateřina WALLKOVÁ