Problematika uplatnění nových trendů elektronického obchodu v obchodní firmě – Ing. Radek Ondra
Ing. Radek Ondra
Master's thesis
Problematika uplatnění nových trendů elektronického obchodu v obchodní firmě
Anotácia:
Diplomová práce „Nové trendy v rozvoji elektronického obchodu“ se zabývá analýzou výchozího stavu e-obchodu u obchodní společnosti Amway.cz. Popisuje současné moderní trendy v elektronickém obchodování, ukazuje jejich výhody a přínosy. Na základě zjištěných skutečností předkládá návrh na zkvalitnění služeb a zvýšení prodeje elektronického obchodu amway.cz.Abstract:
The Degree work "New trends in expansions Electronic shop" is dealing with analysis of e-market and its default situatin in bussines comopany amway.cz. Describes present modern trends in elektronic trading, show its advantages and contribution. On the base of proven facts presents proposal for improve of services and increase of sales in electronic market amway.cz.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/rbkt0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
- Vedúci: Ing. Pavel Leber
- Oponent: Prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez -
Elektronický obchod B2C v České republice
Štěpánka ŠEBESTOVÁ -
Internetový obchod v rodinném podnikání
Veronika Duchková -
Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod
Kateřina WALLKOVÁ