Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR – Bc. Iveta Chládková
Bc. Iveta Chládková
Master's thesis
Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR
Shopping behavior of expectant mothers on the market of fast-moving consumer goods in the Czech Republic
Anotácia:
CHLÁDKOVÁ, I. Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v České republice. Cílem této práce je formulace doporučení pro subjekty, které se na tento segment zaměřují a jejichž rozhodnutí by mohla vést ke zlepšení …viacAbstract:
CHLÁDKOVÁ, I. Shopping behavior of expectant mothers on the market of fast-moving consumer goods in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020.This diploma thesis deals with the shopping behavior of expectant mothers on the fast-moving consumer goods market in the Czech Republic. This work aims to form recommendations for subjects that focus on this segment and whose …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLÁDKOVÁ, Iveta. \textit{Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s~rychloobrátkovým zbožím~v ČR}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/yvx520/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ -
Nákupní rozhodovací proces Generace Y v kategorii elektro v kamenných prodejnách Společnosti XY
Sabina Kratochvílová -
Srovnání nákupní cesty zákazníků v kamenných prodejnách a při online prodeji
Pavla Španihelová -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova