Hudebně pohybové aktivity u žáků s mentálním postižením – Simona KRYCHTÁLKOVÁ
Simona KRYCHTÁLKOVÁ
Diplomová práce
Hudebně pohybové aktivity u žáků s mentálním postižením
Musical and motion activities for children with mental disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření setu hudebně pohybových aktivit pro žáky s mentálním postižením. Teoretická část je věnována hudbě a jejího vlivu na žáka s mentálním postižením. Uvádíme složky hudby a hudební prostředky, které slouží k rozvoji hudebního vnímání u žáka. Pozornost je také zaměřena na pohybové dovednosti žáků. Stěžejní částí je kapitola o hudebně pohybových aktivitách, kde spojujeme …víceAbstract:
This thesis sets its goal to create a set of musical and movement activities for children with mental disabilities. Theoretical part is dedicated to music and its influence on children with mental disabilities. We list music components and means of development of musical perception. Movement abilities of these children are also brought up. Crucial part is the chapter about musical and movement activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Kružíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRYCHTÁLKOVÁ, Simona. Hudebně pohybové aktivity u žáků s mentálním postižením. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva