Výuka ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností – Mgr. Anna Jobánková
Mgr. Anna Jobánková
Bakalářská práce
Výuka ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
Teaching Russian language to speech impaired pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou specifik výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností. Práce je rozdělena na část teoretickou, které jsou věnovány dvě kapitoly, a praktickou, tvořenou jednou kapitolou. První kapitola je zaměřena na oblast lidské komunikace, dále na narušenou komunikační schopnost a logopedickou intervenci v České republice. Druhá kapitola se zaměřuje na vzdělávání …víceAbstract:
The present thesis focuses on teaching Russian language to speech impaired pupils. It is divided into a theoretical and a practical part. Chapter one deals with the area of human communication, speech impairment, and speech and language therapy in the Czech Republic. Chapter two focuses on educating speech impaired pupils. It describes communication in the framing education program and characterises …víceKlíčová slova
narušená komunikační schopnost komunikace komunikační kompetence ruský jazyk cizí jazyk žák s narušenou komunikační schopností dítě s narušenou komunikační schopností speech impairment communication communication skills Russian language foreign language speech impaired pupil speech impaired child
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/edp9q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jana Imrichovská
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Organizace S.T.O.P., její charakteristika a její role v práci s dětmi s narušenými sociálními vazbami
Andrea VANDOVÁ -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Spolupráce MŠ a logopeda při práci s dítětem s narušenou komunikační schopností
Nikol Kokrdová