Strategická analýza společnosti Rašelina, a.s. – Pavlína Kolářová
Pavlína Kolářová
Diplomová práce
Strategická analýza společnosti Rašelina, a.s.
Strategic Analysis of Rašelina, a.s.
Anotace:
Diplomová práce Strategická analýza podniku Rašelina a.s. se zaměřuje na teoreticko--metodologické a praktické poznatky z oblasti strategie a strategického řízení podniku. Teoretická část se zabývá obecnými metodami a charakteristikami strategické analýzy. Následně v praktické části jsou aplikovány teoreticko - metodologické poznatky na podnik, čili je zde provedena interní a externí analýza podniku …víceAbstract:
The Strategic Analysis prepared for Raselina a.s. is a graduation thesis, which concentrates on theory, methodology and work experience applied to the strategy and operating management of the company. The theoretical part focuses on general methods and characteristics of strategic analysis. The work experience part summarizes the theoretical and methodological analyses and applies them to analyze the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2011
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Jaroslav Matouš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Martin Ledvina -
Tvorba strategie podniku na základě strategické analýzy
Jan Palkovský -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Jan Šigut -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Kateřina Angerová -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Michal Večeřa -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Martina Vieriková -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Tomáš Majzel -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra