Osobnostní a sociální výchova žáka mladšího školního věku – Miroslava Hradilová
Miroslava Hradilová
Diplomová práce
Osobnostní a sociální výchova žáka mladšího školního věku
Personal and social education of juvenile pupils at elementary school
Anotace:
Cílem diplomové práce je osobnostní a sociální výchova ve výuce žáků mladšího školního věku. V teoretické části se zabývám žákem mladšího školního věku a osobnostní a sociální výchovou žáků mladšího školního věku. V praktické části se věnuji osobnostní a sociální výchově žáků v elementárním ročníku. Vytvářenímpředpokladů pro "úspěšný start" žáka elementárního ročníku a didaktickým hrámAbstract:
The aim of this graduation theses is personal and social education as a part of teaching in Primary school. The teoretical part deals with Personal and social education in Primary school. The practical part I focus on personal a social education in the elemental yearclass. Creating the good conditions of "successful start" for a pupil in the first
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: Jana Svobodová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Dramatický kroužek jako možná náplň volného času dětí mladšího školního věku
Lenka Kubínová -
Dramatizace starověkých bájí a pověstí se začínající skupinou mladšího školního věku
Marta Zitová -
Tvorba novocirkusové inscenace se skupinou dětí staršího školního věku
Tereza Hejdová