Barbora Bursová

Bachelor's thesis

Názory učitelů mateřských škol na využití digitálních technologií v rozvoji komunikačních schopností dětí předškolního věku

The opinions of pre-school teachers on the uses of digital media in developing preschool children communication skills
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Názory učitelů mateřských škol na využití digitálních technologií v rozvoji komunikačních schopností dětí předškolního věku" se zabývá problematikou digitálních technologií jako nástroje pro rozvoj komunikačních schopností dítěte předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu "digitální technologie", jeho problematiku a konkrétní příklady. Praktická část …more
Abstract:
The bachelor's thesis on the topic "Opinions of pre-school teachers on the use of digital technologies in the development of communication skills in pre-school children" deals with the issue of digital technologies as a tool for the development of communication skills in pre-school children. The theoretical part focuses on the definition of the term "digital technologies", its issues and specific examples …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Hana Navrátilová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bursová, Barbora. Názory učitelů mateřských škol na využití digitálních technologií v rozvoji komunikačních schopností dětí předškolního věku. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training