Názory učitelů mateřských škol na využití digitálních technologií v rozvoji komunikačních schopností dětí předškolního věku – Barbora Bursová
Barbora Bursová
Bachelor's thesis
Názory učitelů mateřských škol na využití digitálních technologií v rozvoji komunikačních schopností dětí předškolního věku
The opinions of pre-school teachers on the uses of digital media in developing preschool children communication skills
Anotácia:
Bakalářská práce na téma "Názory učitelů mateřských škol na využití digitálních technologií v rozvoji komunikačních schopností dětí předškolního věku" se zabývá problematikou digitálních technologií jako nástroje pro rozvoj komunikačních schopností dítěte předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu "digitální technologie", jeho problematiku a konkrétní příklady. Praktická část …viacAbstract:
The bachelor's thesis on the topic "Opinions of pre-school teachers on the use of digital technologies in the development of communication skills in pre-school children" deals with the issue of digital technologies as a tool for the development of communication skills in pre-school children. The theoretical part focuses on the definition of the term "digital technologies", its issues and specific examples …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURSOVÁ, Barbora. \textit{Názory učitelů mateřských škol na využití digitálních technologií v rozvoji komunikačních schopností dětí předškolního věku}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ywhdhc/.
Jak správně citovat práci
Bursová, Barbora. Názory učitelů mateřských škol na využití digitálních technologií v rozvoji komunikačních schopností dětí předškolního věku. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Robotické technologie v knihovnách v kontextu digitální gramotnosti
Matty Čechovských -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková