Petr PASTÝŘÍK
Diplomová práce
Digitální marketing ve sportu
Digital marketing of sport
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Digitální marketing ve sportu" se zabývá problematikou dynamických trendů neustále se vyvíjející oblasti digitálního marketingu. Cílem práce bylo navržení efektivní digitální marketingové strategie na základě analýzy prostředí digitální marketingu. Součástí analýzy bylo podrobné zmapování zákazníků digitálního marketingu a postihnutí nejvýraznějších trendů, které toto odvětví …víceAbstract:
My diploma work "Digital marketing in sport" focuses on the dynamic trends of digital marketing. The aim of this work is to build a effective marketing strategy. The strategy proposal is based on the analysis of the surroundings digital marketing. The analysis leads towards the determination of the most important factors that influence customers of digital marketing and capturing of important trend …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Oldřich Jetmar
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PASTÝŘÍK, Petr. Digitální marketing ve sportu. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití digitálního marketingu pro zvýšení členství a zapojení klientů ve fitness studiích
Lesja Honsová -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku
Anna Potůčková -
Využití digitalního marketingu mezi vybranými českými a anglicky mluvícími streamery
Vojtěch Vičík -
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Jarmila Špicová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti
Jan Krejsa