Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu – Jarmila Špicová
Jarmila Špicová
Diplomová práce
Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Analysis of Tools of Digital Marketing in the Music Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými nástroji digitálního marketingu a je-jich využitím v hudebním průmyslu. Cílem mé diplomové práce je analýza dostupných nástrojů a následné vymezení míry užívání. Hlavní výzkumná otázka zní Jaké nástroje digitálního marketingu jsou v současné době nejvíce používané v hudebním průmyslu?. K řešení této otázky jsem zvolila výzkumných metod pozorování, studia …víceAbstract:
This master thesis deals with various tools of digital marketing and their usage in the music industry. The aim of my master thesis is an analysis of available tools and then the demarcation extent of use. The main research question is What tools of digital marketing are currently most used in the music industry? I chose research methods such as observation, study documents and written questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49293
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49293
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internet Marketing
Martina Polková