Jarmila Špicová

Diplomová práce

Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu

Analysis of Tools of Digital Marketing in the Music Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými nástroji digitálního marketingu a je-jich využitím v hudebním průmyslu. Cílem mé diplomové práce je analýza dostupných nástrojů a následné vymezení míry užívání. Hlavní výzkumná otázka zní Jaké nástroje digitálního marketingu jsou v současné době nejvíce používané v hudebním průmyslu?. K řešení této otázky jsem zvolila výzkumných metod pozorování, studia …více
Abstract:
This master thesis deals with various tools of digital marketing and their usage in the music industry. The aim of my master thesis is an analysis of available tools and then the demarcation extent of use. The main research question is What tools of digital marketing are currently most used in the music industry? I chose research methods such as observation, study documents and written questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49293

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management