Povinná tělesná výchova z pohledu učitele a žáka – Bc. Lukáš Hoza
Bc. Lukáš Hoza
Diplomová práce
Povinná tělesná výchova z pohledu učitele a žáka
Compulsory physical education from the perspective of teacher and pupil
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá pohledem učitele a žáka na povinnou tělesnou výchovu. Práce zjišťuje vztah mezi učiteli a žáky a vztah žáků k povinné tělesné výchově. Práce se zaměřuje na náplň a pestrost hodin a také na oblíbenost jednotlivých pohybových aktivit v rámci výuky.Abstract:
The objective of this thesis is to analyze the attitude of teachers and pupils toward to compulsory physical education. The thesis discovers the relationship between teachers and pupils in relation to compulsory physical education. The thesis is focused on the content and diversity of lectures as well as on the popularity of various physical activities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/odgpg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Šárka Maleňáková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace problémů začínajícího učitele tělesné výchovy u absolventů katedry tělesné výchovy a sportu v Ústí nad Labem
Andrea LÍSKOVÁ -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Attitudes of Physical Education Teachers and Grammar Teachers Toward Teaching Students with Physical Disabilities in General Physical Education in the Czech Republic
Petra NOVÁKOVÁ -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová