Natálie KOLÁŘOVÁ
Bachelor's thesis
E-komunikace bezobalového obchodu Špajz
E-communication of the zerowaste shop Špajz
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posoudit a navrhnout nástroje e-komunikace v procesu zvyšování povědomí v bezobalovém obchodu Špajz v kontextu zachování environmentálního aspektu. Pro naplnění cíle práce bylo využito dotazníkového šetření, PEST analýzy, analýzy současného stavu firmy Špajz a následného vyčíslení nákladů na jednotlivé nástroje elektronické komunikace. Dotazováni byli lidé se zájmem o ekologii …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess and propose e-communication tools in the process of increasing awareness of the zero-waste shop Špajz in the context of preserving the environmental aspect. In order to achieve this goal, surveys, PEST analysis, analysis of the current state of the Špajz company, and the final calculated expenses of each e-communication tools were used. The people surveyed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘOVÁ, Natálie. \textit{E-komunikace bezobalového obchodu Špajz}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ywt189/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÁŘOVÁ, Natálie. E-komunikace bezobalového obchodu Špajz. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze