E-komunikace bezobalového obchodu Špajz – Natálie KOLÁŘOVÁ
Natálie KOLÁŘOVÁ
Bakalářská práce
E-komunikace bezobalového obchodu Špajz
E-communication of the zerowaste shop Špajz
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posoudit a navrhnout nástroje e-komunikace v procesu zvyšování povědomí v bezobalovém obchodu Špajz v kontextu zachování environmentálního aspektu. Pro naplnění cíle práce bylo využito dotazníkového šetření, PEST analýzy, analýzy současného stavu firmy Špajz a následného vyčíslení nákladů na jednotlivé nástroje elektronické komunikace. Dotazováni byli lidé se zájmem o ekologii …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess and propose e-communication tools in the process of increasing awareness of the zero-waste shop Špajz in the context of preserving the environmental aspect. In order to achieve this goal, surveys, PEST analysis, analysis of the current state of the Špajz company, and the final calculated expenses of each e-communication tools were used. The people surveyed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Natálie. E-komunikace bezobalového obchodu Špajz. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze