Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software – Jonáš Mimra
Jonáš Mimra
Diplomová práce
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
Targeted marketing communication within the CCM software
Anotace:
Ve své diplomové práci se snažím objasnit oblast personalizace obsahu na základě vstupních dat. Práce se zabývá relativně novou oblastí přímého marketingu v personalizovaných dokumentech doručovaných koncovým příjemcům různými kanály, který představuje klasický tisk a e-mail. Je zde poukázáno na důležitost vyhodnocování a analýzy dat příjemce a na základě zpětné vazby upravovat další komunikaci. Cílem …víceAbstract:
In my dissertation, I try to clarify the personalization of content based on the input data. Thesis deals with relatively new area of direct marketing in personalised documents delivered to end-beneficiaries through various channels, which features a classic print and e-mail. It also highlighted the importance of evaluating and analyzing the data recipient and based on feedback to modify future communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48658
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2016
- Vedoucí: Helena Palovská
- Oponent: Štěpán Vácha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48658
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky
Mária Mihelyová -
Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s.
Andrea Legdanová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky
Martin VLASÁK