Spotřební chování na trhu s tavenými sýry – Bc. Martina STRNÁDKOVÁ
Bc. Martina STRNÁDKOVÁ
Master's thesis
Spotřební chování na trhu s tavenými sýry
Consumer behaviour on the market with processed cheese
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu nákupního a spotřebního chování na trhu s tavenými sýry a na základě zjištěných informací zpracovat doporučení pro výrobce. V první části diplomové práce jsem se zaměřila na studium odborné literatury k danému tématu a vypracování literárního přehledu. V druhé části jsem zpracovala informace získané z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 305 respondentů …moreAbstract:
The main object of my thesis was to analyse shopping and consumer behaviour on the market with processed cheese. On the basis of this analysis I worked out on the recommendations for producer of processed cheese. First I studied expert literature and secondary sources. It the second part of my thesis I have done a consumer research. I received 305 completed questionnaires. I processed results into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRNÁDKOVÁ, Martina. \textit{Spotřební chování na trhu s tavenými sýry}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ywymnr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRNÁDKOVÁ, Martina. Spotřební chování na trhu s tavenými sýry. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Spotřební chování na vybraném trhu
Jan Sehnoutka -
Výzkum spotřebitelského chování
Adéla Paličková -
Výzkum spotřebitelského chování
Filip Koval -
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Liliana Hudiová -
Výzkum spotřebitelského chování
Radka Broumová -
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Viktória Hurajtová -
Spotřební chování na trhu s čajem
Tetiana KOTIV
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights