Specifické rysy kyberšikany českých učitelů kvantitativní výzkum – Bc. Daniela KRAMPLOVÁ
Bc. Daniela KRAMPLOVÁ
Diplomová práce
Specifické rysy kyberšikany českých učitelů kvantitativní výzkum
Specific characters of cyberbulling of Czech teachers - quantitative research
Anotace:
V mé diplomové práci se věnuji specifickým rysům kyberšikany českých učitelů kvantitativnímu výzkumu. Zabývám se otázkami, které se týkají českých učitelů v pozici obětí internetové kriminality. V teoretické části definuji agresi, šikanu, klima školy a kyberšikanu. V empirické části rozebírám výsledky dotazníků určených pro učitele. Cílem práce je popsat kyberšikanu českých učitelů a možnosti řešení …víceAbstract:
In my diploma thesis, I focus on the specific characters of cyberbulling of Czech teachers - quantitative research. I dedicate my time to the question of Czech teachers as victims of Internet criminality. In the theoretical part, we characterize aggression, bullying, school climate, and cyberbullying. In the empirical part, we analyse the results of questionnaires done by teachers. The aim of the diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAMPLOVÁ, Daniela. Specifické rysy kyberšikany českých učitelů kvantitativní výzkum. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Současná střední škola a její klima a problémy
Lucie MALÍŘOVÁ -
Bezpečné klima na základních školách v Třebíči se zaměřením na šikanu a kyberšikanu
Marie MEJZLÍKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva