Stratégia rozvoja podniku – Mgr. Bc. Petra Hodorovská, MBA
Mgr. Bc. Petra Hodorovská, MBA
Diplomová práce
Stratégia rozvoja podniku
Strategie rozvoje podniku
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení a zhodnocení strategie rozvoje podniku formou expanze na zahraniční trh, konkrétně vybudováním nového aquaparku v Rakousku. Teoretická část představuje soubor nasbíraných poznatků o strategickém řízení a plánování, rozpracovává možnosti využití jednotlivých analýz a forem expanze na zahraniční trh. Analytická část zhodnocuje dosavadní fungování firmy na domácím …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design and evaluate the development strategy of the company in the form of expansion to foreign markets, specifically by building a new water park in Austria. The theoretical part presents a set of accumulated knowledge about strategic management, develops the possibilities of using individual analyzes and forms of expansion into foreign markets. The analytical part evaluates …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnutie a zhodnotenie stratégie rozvoja podniku formou expanzie na zahraničný trh, konkrétne vybudovaním nového aquaparku v Rakúsku. Teoretická časť predstavuje súbor nazbieraných poznatkov o strategickom riadení a plánovaní, rozpracováva možnosti využitia jednotlivých analýz a foriem expanzie na zahraničný trh. Analytická časť zhodnocuje doterajšie fungovanie firmy …víceKlíčová slova
strategický management strategické myslení strategické plánování analýza podniku expanze podniku do zahraničí rozvoj firmy analýza trhu cestovní ruch
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Možnosti rozšiřování hotelových sítí do zahraničí
Michal Marek -
Komplexní analýza externího prostředí ve fázi expanze podniku do zahraničí
Tomáš Hoskovec -
Zhodnocení prodejního procesu klíčových výrobků do zahraničí u vybraného podniku
Lucie Ježková -
Analýza kultúrneho prostredia a strategické plánovanie rozvoja kultúry v meste Zvolen
Michaela Krchová -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Strategické plánování ve správním obvodu ORP Kladno
Nicol Šlamborová -
Strategické myslenie ako faktor úspechu podniku v konkurenčnom prostredí
Petra Križanová