Vnímání regionální značky – region Český ráj – Šárka Bíšková
Šárka Bíšková
Bakalářská práce
Vnímání regionální značky – region Český ráj
Regional Brand Perception – Český ráj region
Anotace:
Bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá principy a postupy strategického řízení značky včetně všech tří fází cíleného marketingu. Řešená problematika zahrnuje znalost významu značky, jejího řízení, budování hodnoty a vnímání. Dále problematiku související s identifikací nositelů značek a jejich značením. V praktické části jsou dané skutečnosti uplatněny v rámci konkrétního vybraného regionu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the principles and procedures of strategic brand management, including all three phases of targeted marketing. The problem solves the knowledge of the importance of the brand, its management, building value and perception. Furthermore, issues related to identification of markers and their marking. In the practical part, the given facts are applied within a particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The relationship between GDP growth and unemployment. Testing the Okun's law in Kazakstan
Rustem Mukhanov -
Amatérský archeolog Ing. Vilém Vaníček (1875-1961) - regionální badatel Českého ráje a horního Pojizeří
Veronika Nosková -
Návrh regionální geografické učebnice pro území Českého ráje
Kateřina Syrová -
Outdoorové sportovní aktivity jako faktor formující vztah k chráněnému území: příklad skalního lezení v CHKO Český ráj
Tereza Sychrová -
Poznáváme Český ráj - využití regionálních zajímavostí v práci mateřské školy
Jitka Čiháková -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Vnímání regionální značky – region Český ráj
Kateřina Válková -
Strategické řízení regionální značky - region Český ráj
Pavlína Charvátová
Název
Vložil
Vloženo
Práva