Bc. Kamila Hüblová

Diplomová práce

Zaměření na plynulost v online interakci při hodinách angličtiny: Jak učitelé iniciují a udržují výměny?

Focus on fluency in online interaction in EFL classes: How do teachers initiate and maintain exchanges?
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá způsoby, jakými učitelé iniciují sekvence zaměřené na komunikaci mluvčích v synchronní výuce angličtiny jako cizího jazyka, probíhající prostřednictvím videohovoru skrze komunikační platformy. Cílem této práce je analyzovat postupy a praktiky, jež učitelé používají, a způsoby, jimiž na ně žáci reagují. Teoretická část se zabývá povahou institucionálního dialogu …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the ways in which teachers initiate exchanges with their learners in meaning-and-fluency contexts during synchronous online EFL lessons in Czechia. The aim of this research is to uncover what practices teachers use in a virtual classroom environment and how the learners respond to them. The theoretical part of the thesis describes the basic features of both institutional …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
  • Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta