David Veselý

Bachelor's thesis

Image značky Levi´s na trhu ČR

Levi´s brand image in the market of the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce má za cíl analyzovat image značky Levi's se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena do dvou částí - v první se blíže seznámíme s pojmy značka, image či reklama a následně pak v části druhé prověříme pomocí marketingového výzkumu znalost a vnímání značky Levi's. Zmíníme i největší konkurenty této značky, mezi něž řadíme zejména značky Wrangler či Lee. Taktéž je v práci vyhrazen prostor …viac
Abstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to analyse Levi's brand image focusing on the Czech market. Divided into two parts the thesis firstly allows us to become familiar with the terms like brand, image or advertising, afterwards using the marketing research it reviews brand awareness and perception of Levi's brand. The thesis also mentions the brand's biggest competitors, especially Wrangler or Lee, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60611