David Veselý

Bachelor's thesis

Image značky Levi´s na trhu ČR

Levi´s brand image in the market of the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl analyzovat image značky Levi's se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena do dvou částí - v první se blíže seznámíme s pojmy značka, image či reklama a následně pak v části druhé prověříme pomocí marketingového výzkumu znalost a vnímání značky Levi's. Zmíníme i největší konkurenty této značky, mezi něž řadíme zejména značky Wrangler či Lee. Taktéž je v práci vyhrazen prostor …more
Abstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to analyse Levi's brand image focusing on the Czech market. Divided into two parts the thesis firstly allows us to become familiar with the terms like brand, image or advertising, afterwards using the marketing research it reviews brand awareness and perception of Levi's brand. The thesis also mentions the brand's biggest competitors, especially Wrangler or Lee, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2014
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60611