David Veselý
Bachelor's thesis
Image značky Levi´s na trhu ČR
Levi´s brand image in the market of the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce má za cíl analyzovat image značky Levi's se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena do dvou částí - v první se blíže seznámíme s pojmy značka, image či reklama a následně pak v části druhé prověříme pomocí marketingového výzkumu znalost a vnímání značky Levi's. Zmíníme i největší konkurenty této značky, mezi něž řadíme zejména značky Wrangler či Lee. Taktéž je v práci vyhrazen prostor …moreAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to analyse Levi's brand image focusing on the Czech market. Divided into two parts the thesis firstly allows us to become familiar with the terms like brand, image or advertising, afterwards using the marketing research it reviews brand awareness and perception of Levi's brand. The thesis also mentions the brand's biggest competitors, especially Wrangler or Lee, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60611
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2014
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Marketingové a komerční komunikace CK Čedok.
Eva Loucká -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr