Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy – Miriam Vilášková
Miriam Vilášková
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy
Consumer Behaviour Analysis on the Coffee Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zvýšit znalosti o spotřebě a nákupu kávy v ČR, a to za pomocí popisu spotřebního chování českých spotřebitelů a následného poskytnutí návrhů a doporučení. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. V první části se práce zabývá popisem kávy a kávového trhu a vymezením základních pojmů, které se týkají dané problematiky a následně jsou tyto pojmy aplikovány …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to increase knowledge about consumption and purchase of coffee in the Czech Republic, with the help of a description of consumer behavior of Czech consumers and the subsequent provision of suggestions and recommendations. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part of the thesis deals with the description of the coffee and coffee market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118227
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Kira Karataeva -
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova