Nikola INDROVÁ

Bakalářská práce

Procesy sociální diferenciace v základním školství

The Processes of social differentiation in elementary schooling system
Anotace:
Hlavním tématem práce je výzkum procesů sociální diferenciace v základním školství, který vychází z teorie Pierra Bourdieuho tzv. Maxwellova démona. Práce rozebírá jak právní úpravy vzdělávání v ČR, především pak definici kategorie sociálního znevýhodnění. Tak následně konkrétní projevy těchto legislativních úprav v praxi, pomocí případové studie Základní školy a Mateřské školy Janov v městě Litvínov …více
Abstract:
The main objective of this report is to describe the processes of social differentiation within the running of primary school using the theory of Pierre Bourdieu´s Maxwell´s demon and the actual legislature of the Czech republic. For the processes of social differentiation are mainly the result of laws governing the process of education, as stipulated in the Schools Act. Particularly this report is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 33724

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Michal Tošner, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

INDROVÁ, Nikola. Procesy sociální diferenciace v základním školství. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická