Public relations a jeho přesahy do content marketingu – Barbora Svádová
Barbora Svádová
Bachelor's thesis
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Public relations and its ovelaps into the content marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje definování pojmů a oblastí spojených s public relations a content marketingem. Cílem této práce je definovat PR rysy content marketingového projektu společnosti Aktin a zhodnotit provázanost public relations do content marketingu jeho projektů, kterými jsou online magazín, publikovaný společností na jejích webových stránkách a tříměsíční výzva s názvem #aktinchallenge. …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on defining concepts and areas related to public relations and content marketing. The aim of this thesis is to define the PR features of Aktin's content marketing project and to evaluate the interconnection of public relations to content marketing of its projects, which are an online magazine published by the company on its website and a three-month challenge called #aktinchallenge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/mwem5/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
- Reader: M.A. Jozef Ftorek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
International Management and Marketing / International Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Pavel Michalec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Využití sociálních médií pro komunikaci chemických a potravinářských podniků s veřejností
Eliška Poppelová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan