Barbora Svádová

Bachelor's thesis

Public relations a jeho přesahy do content marketingu

Public relations and its ovelaps into the content marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje definování pojmů a oblastí spojených s public relations a content marketingem. Cílem této práce je definovat PR rysy content marketingového projektu společnosti Aktin a zhodnotit provázanost public relations do content marketingu jeho projektů, kterými jsou online magazín, publikovaný společností na jejích webových stránkách a tříměsíční výzva s názvem #aktinchallenge. …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on defining concepts and areas related to public relations and content marketing. The aim of this thesis is to define the PR features of Aktin's content marketing project and to evaluate the interconnection of public relations to content marketing of its projects, which are an online magazine published by the company on its website and a three-month challenge called #aktinchallenge …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
  • Reader: M.A. Jozef Ftorek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
International Management and Marketing / International Management and Marketing