Public relations a jeho přesahy do content marketingu – Barbora Svádová
Barbora Svádová
Bakalářská práce
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Public relations and its ovelaps into the content marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje definování pojmů a oblastí spojených s public relations a content marketingem. Cílem této práce je definovat PR rysy content marketingového projektu společnosti Aktin a zhodnotit provázanost public relations do content marketingu jeho projektů, kterými jsou online magazín, publikovaný společností na jejích webových stránkách a tříměsíční výzva s názvem #aktinchallenge. …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on defining concepts and areas related to public relations and content marketing. The aim of this thesis is to define the PR features of Aktin's content marketing project and to evaluate the interconnection of public relations to content marketing of its projects, which are an online magazine published by the company on its website and a three-month challenge called #aktinchallenge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/mwem5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
- Oponent: M.A. Jozef Ftorek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVÁDOVÁ, Barbora. \textit{Public relations a jeho přesahy do content marketingu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/yzbgca/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Pavel Michalec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova