Barbora Svádová

Bakalářská práce

Public relations a jeho přesahy do content marketingu

Public relations and its ovelaps into the content marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje definování pojmů a oblastí spojených s public relations a content marketingem. Cílem této práce je definovat PR rysy content marketingového projektu společnosti Aktin a zhodnotit provázanost public relations do content marketingu jeho projektů, kterými jsou online magazín, publikovaný společností na jejích webových stránkách a tříměsíční výzva s názvem #aktinchallenge. …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on defining concepts and areas related to public relations and content marketing. The aim of this thesis is to define the PR features of Aktin's content marketing project and to evaluate the interconnection of public relations to content marketing of its projects, which are an online magazine published by the company on its website and a three-month challenge called #aktinchallenge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/mwem5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Veronika Szabóová, PhD.
  • Oponent: M.A. Jozef Ftorek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing