Veronika Tlamsová

Master's thesis

Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností - efekt trumpismu v politickém marketingu

Application of marketing in the actions of political parties and personalities – the effect of Trumpism in political marketing
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá efekt trumpismu v politickém marketingu. Tento efekt je nejprve zkoumán na politické kampani Donalda Trumpa v prezidentských volbách ve Spojených státech v letech 2016 a 2020. Poté je výzkum soustředěn na kampaně tří vybraných politických stran do Evropského parlamentu v roce 2019. Těmito stranami jsou – Fidesz (Maďarsko), Reform UK (Velká Británie) a SPD (Česká republika). Cílem …viac
Abstract:
This master’s thesis examines the effect of Trumpism in political marketing. This effect is first examined on the US presidential elections’ campaign of Donald Trump in 2016 and 2020. Then the research focuses on the campaigns of three selected political parties for the election into the European Parliament in 2019. Those policitical parties are – Fidesz (Hungary), Reform UK (Great Britain) and SPD …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
  • Vedúci: Jana Boučková
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84784