Komunikační strategie neziskové organizace – Lucie Kopečková
Lucie Kopečková
Diplomová práce
Komunikační strategie neziskové organizace
Personnel Management in Public Administration
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit ucelený projekt komunikační strategie konkrétní ne-ziskové organizace. Projekt je vytvořen na základě zpracování teoretických znalostí z oblasti marketingu neziskového sektoru, důkladné analýzy komunikačních aktivit zvo-leného centra a vyhodnocení výsledků výzkumného šetření. V závěrečné části práce je vyhotoven projekt návrhu zvýšení povědomí o zvolené firmě. Výsledky …víceAbstract:
Human resources are irreplaceable and key factors in each organization, and it is very important not to forgive them. The work deals with one of the most important personnel activities, which is the selection of employees and its course. In this case, this is a selection of employees from the territorial self-government, closely linked to the The law on local government officials. In my thesis entitled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69535
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Karmela Yelemessova -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Kateřina Benišová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Barbora Hošťálková -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Návrh komunikační strategie pro spolek Pěšky pro zdraví
Kateřina Svátková -
Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy
Hana Kuželová