Monika Sedláková
Bakalářská práce
Netradiční masné výrobky
Untraditional meat products
Anotace:
V bakalářské práci „Netradiční masné výrobky“ je věnována pozornost produktům španělské chorizo, haggis, black pudding a bresaola. Za rok 2017 se v České republice průměrně spotřebovalo 80,3 kg masa na osobu. Spotřebu ovlivňují faktory jako je věk, životní styl, zdravotní stav, cena produktu a reklama. Maso se z hlediska složení nejvíce skládá z vody, bílkovin, lipoidních látek a extraktivních látek …víceAbstract:
In bachelor thesis „Untraditional meat products“ attention is paid to products: Spanish chorizo, Haggis, Black Pudding and Bresaola. In 2017 the Czech republic had avarage consumption of 80,3 kg of meat per consumer. Consumption is influenced by factors like age, life style, health, cost and advertising. In terms of composition, meat is mostly composed of water, protein, lipoid substances and extractives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Alžbeta Jarošová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Agronomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Chemie a technologie potravin / Technologie potravin
Práce na příbuzné téma
-
Specifika stravování seniorů v cestovním ruchu
Kateřina Nováková -
Key factors for the feasibility of a business plan to diversify activities in the field of processing meat and meat products from organic production
Polina Zinoveva -
Use of DART and other modern methods for the evaluation of shelf-life of meat and meat products
Themis Stylianou -
Development of the attitude towards meat consumption in Japan
Annette Bedřichová -
The Use of Game Meat in Gastronomy: Social and Ethical Aspects
Maija-Leeza Lidmila -
Influence of animal advocacy movies on behavioral change in meat and dairy products consumption
Adéla Novotná -
From Breeding to Eating: Images of Meat Production and Consumption in Pompeii
Barbora Ruffíni -
Consumers’ Attitudes Towards 3D Printed Meat
Wahaj Muhammad