Spolupráce mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga v běžném a alternativním školství – Bc. Kateřina Lindová
Bc. Kateřina Lindová
Diplomová práce
Spolupráce mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga v běžném a alternativním školství
Cooperation between a Class Teacher and a Teacher Assistant in Ordinary and Alternative Education
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je nalezení aspektů, které ovlivňují úroveň spolupráce mezi třídním učitelem, asistentem pedagoga a jejich komparace v běžném a alternativním školství. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na teoretické vymezení základní problematiky inkluze a integrace. Dále se zabývá vymezením pedagogické profese asistenta pedagoga a třídního učitele. Praktická část diplomové …víceAbstract:
The main aim of the thesis was to find the aspects which determine the cooperation quality between teacher, teaching assistant and its comparison in conventional and alternative education. The theoretical part explains the fundamental topics in the inclusion and integration. Furthermore, we discussed the teaching assistant and the class teacher's profession. In the practical part, the information were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Palounková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LINDOVÁ, Kateřina. \textit{Spolupráce mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga v běžném a alternativním školství}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/yzzqz2/.
Jak správně citovat práci
Lindová, Kateřina. Spolupráce mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga v běžném a alternativním školství. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga jako podpůrné opatření
Jindřiška Němcová -
Asistent pedagoga na SŠ
Lenka ZÁRUBOVÁ -
Role asistenta pedagoga při procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole s ohledem na dosažené vzdělání asistenta pedagoga
Pavlína BERČÍKOVÁ -
Asistent pedagoga v mateřských školách u dětí s podpůrnými opatřeními
Denisa Rákosníková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Integrace žáka s tělesným postižením do školského systému ve Francii
Martina Štěpánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva