Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati – Nikola Szentkirályiová
Nikola Szentkirályiová
Bachelor's thesis
Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati
Effectiveness of Communication on Social Media of Tomas Bata University
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou efektivity komunikácie na sociálnych sieťach Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne smerom k súčasným študentom univerzity. Štruktúra bakalárskej práce je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť práce sa venuje poznatkom z oblasti sociálnych sietí, marketingu na sociálnych sieťach a obsahového marketingu. V praktickej časti práce je predstavená Univerzita …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the effectiveness of communication on social media of Tomas Bata University in Zlín in regard to current students of the university. Content of this bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis deals with information from the field of social networks, marketing on social networks and content marketing. Practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZENTKIRÁLYIOVÁ, Nikola. \textit{Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/z0fi3h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Szentkirályiová, Nikola. Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete
Gabriela Tomčíková -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Špecifiká komunikácie sprostredkovanej počítačom v prostredí sociálnej siete Facebook
Simona Jarinová -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková