Manažerské rozhodování s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů – Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Disertační práce
Manažerské rozhodování s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů
The manager's decision making with the use of the factors which influence purchasing behaviour
Anotace:
Disertační práce se zabývá manažerským rozhodováním s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů. Práce vychází z analýzy teoretických poznatků zahraniční a tuzemské literatury včetně současného stavu teorie manažerského rozhodování, segmentace spotřebního trhu a evropského a amerického indexu spokojenosti zákazníka. Na základě výsledků analýzy je stanoven hlavní cíl disertační práce …víceAbstract:
The disertation thesis deals with manager´s decision making and uses the factors which influence purchasing behaviour of consumers. The thesis is based on the analysis of theoretical knowledge from foreign and home literature and includes also the state of manager´s decision making theory, the segmentation of consumers´ market and The European and American Index of Consumer´s Satisfaction. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 12. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotný, Josef. Manažerské rozhodování s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů. Pardubice, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické aspekty kupní smlouvy
Daniel Martiška -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Příjmová segmentace spotřebitelů na trhu nemovitostí
Natálie Krčmová -
Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem.
Radka POLESNÁ -
Segmentace trhu leteckých společností
Adam Čadek -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Profesní návštěvník a jeho segmentace ve městě Brně
Simona Dudíková -
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Iveta Beničová