Lucie STIBOROVÁ

Bakalářská práce

Postoje učitelů ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků

Attitudes of teachers to education of exceptionally gifted children
Anotace:
Bakalářská práce ses zabývá postoji českých a britských učitelů ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Je rozdělena do dvou částí. Na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část obsahuje tři kapitoly ? úvod do problematiky nadání, postoje a možnosti vzdělávání mimořádně nadaných žáků.
Abstract:
The Barchelor thesis deals with czech and british teacher?s aproach to education exceptionaly giftede children. he text of the abstract. The work is divided to theoretic part and practical part. The theoretic part includes three chapters ? introduction to the topic of exceptionaly gifted, aproachs and options of education exceptionaly gifted pupil.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Zveřejnit od: 13. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STIBOROVÁ, Lucie. Postoje učitelů ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta