Bc. Adam Kabyl

Bakalářská práce

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

Use of public relations in marketing communication of the company
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vztahy s veřejností, neboli Public relations (PR), jejich nástroji a cíli, marketingovou komunikací a marketingovým komunikačním mixem. V teoretické části práce uvádí nové trendy v PR a problematiku a trendy CSR. S ohledem na věcný rozsah PR metod používaných v marketingu se v praktické části bakalářská práce soustřeďuje na metody společenské odpovědnosti …více
Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with public relations (PR), their tools and objectives, marketing communication and marketing communication mix. The theoretical part of the thesis presents new trends in PR and CSR issues and trends. Considering the substantive scope of PR methods used in marketing, the practical part of the bachelor thesis focuses on Corporate Social Responsibility …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2022
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní