Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Bc. Adam Kabyl
Bc. Adam Kabyl
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Use of public relations in marketing communication of the company
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vztahy s veřejností, neboli Public relations (PR), jejich nástroji a cíli, marketingovou komunikací a marketingovým komunikačním mixem. V teoretické části práce uvádí nové trendy v PR a problematiku a trendy CSR. S ohledem na věcný rozsah PR metod používaných v marketingu se v praktické části bakalářská práce soustřeďuje na metody společenské odpovědnosti …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with public relations (PR), their tools and objectives, marketing communication and marketing communication mix. The theoretical part of the thesis presents new trends in PR and CSR issues and trends. Considering the substantive scope of PR methods used in marketing, the practical part of the bachelor thesis focuses on Corporate Social Responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ln4oe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia