Bc. Danika Žikešová
Bachelor's thesis
Aktuální trendy v letecké dopravě.
Current Trends in Air Transport
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje vybrané marketingová strategie v letecké dopravě u vybraných nízkonákladových leteckých společností EasyJet a SmartWings zaměřené na zkoumanou generaci Mileniálů. Rozbor informací probíhá na základě analýzy primárních zdrojů, které jsou získané pomocí expertních rozhovorů se zástupci obou předmětných leteckých společností. Dalšími zvolenými metodami je analýza sekundárních …moreAbstract:
This bachelor thesis analyzes selected marketing strategies in air transport at selected low cost airlines EasyJet and SmartWings focused on the Millennium generation. The analysis of information is based on an analysis of primary sources, which are obtained through expert interviews with representatives of both airlines. Other methods chosen are the analysis of secondary sources, ie internal materials …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/mnj2i/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2018
- Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Reader: Mgr. Věra Fišerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook
Lukáš Zdražil -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Návrh marketingové strategie pro prodejnu s nábytkem
Dominik Štěpánek -
Obchodní strategie v automobilovém průmyslu
Dalibor Čápek -
Vymezení marketingové strategie pet influencerů
Tereza PROVINSKÁ -
Aktuální trendy event marketingu v ČR
Simona Otáhalová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák