Lukáš LIČKO

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného sortimentu

Marketing mix of the selected assortment
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo celkové zhodnocení současného marketingového mixu vybraného sortimentu a navržení doporučení na změny v marketingovém mixu, které povedou ke zvýšení prodeje v ČR a současně také k vykazování zisku za další kalendářní roky. Vzhledem ke specializaci společnosti a jejímu ojedinělému výrobnímu programu v Evropě byly stanoveny aktuální vývojové trendy za pomoci sekundárních dat …more
Abstract:
The aim of this thesis was an overall evaluation of the current marketing mix for the selected range of goods and proposing of changes of the marketing mix, which would lead to an increase in sales in the Czech Republic and simultaneously reaching profits in the upcoming calendar years. Due to the company specialization and its unique production programme in Europe, the present development trends were …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LIČKO, Lukáš. Marketingový mix vybraného sortimentu. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická