Lukáš LIČKO
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného sortimentu
Marketing mix of the selected assortment
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo celkové zhodnocení současného marketingového mixu vybraného sortimentu a navržení doporučení na změny v marketingovém mixu, které povedou ke zvýšení prodeje v ČR a současně také k vykazování zisku za další kalendářní roky. Vzhledem ke specializaci společnosti a jejímu ojedinělému výrobnímu programu v Evropě byly stanoveny aktuální vývojové trendy za pomoci sekundárních dat …moreAbstract:
The aim of this thesis was an overall evaluation of the current marketing mix for the selected range of goods and proposing of changes of the marketing mix, which would lead to an increase in sales in the Czech Republic and simultaneously reaching profits in the upcoming calendar years. Due to the company specialization and its unique production programme in Europe, the present development trends were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LIČKO, Lukáš. \textit{Marketingový mix vybraného sortimentu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/z0kv3o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LIČKO, Lukáš. Marketingový mix vybraného sortimentu. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Propagace a distribuce softwarových produktů
Jiří BENEŠ -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
Tomáš Huleš -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Marketingová podpora prodeje v B2B vztazích
Jiří Plhal