Ondřej Čermák

Bakalářská práce

Time management v sociálním marketingu

Time Management in Social Marketing
Anotace:
Bakalářská práce na téma Time management v sociálním marketingu, je v první části zaměřena na základní pilíře managementu a na samotný time management, jeho principy, zásady, pomůcky, aplikace a pravidla, které vedou k lepšímu a efektivnějšímu hospodaření s časem. Tyto poznatky jsou v druhé části práce aplikovány na obor sociálního marketingu a marketingu na sociálních sítích. Pomocí dotazníkového …více
Abstract:
The first part of the bachelor thesis on the theme of Time Management in Social Marketing is focused on the basic pillars of management, and on time management – its principles, axioms, tools, applications and rules that lead to a better and more efficient use of time. In the second part of the thesis, these findings are applied in the field of social marketing and of marketing on social networks. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management