Time management v sociálním marketingu – Ondřej Čermák
Ondřej Čermák
Bakalářská práce
Time management v sociálním marketingu
Time Management in Social Marketing
Anotace:
Bakalářská práce na téma Time management v sociálním marketingu, je v první části zaměřena na základní pilíře managementu a na samotný time management, jeho principy, zásady, pomůcky, aplikace a pravidla, které vedou k lepšímu a efektivnějšímu hospodaření s časem. Tyto poznatky jsou v druhé části práce aplikovány na obor sociálního marketingu a marketingu na sociálních sítích. Pomocí dotazníkového …víceAbstract:
The first part of the bachelor thesis on the theme of Time Management in Social Marketing is focused on the basic pillars of management, and on time management – its principles, axioms, tools, applications and rules that lead to a better and more efficient use of time. In the second part of the thesis, these findings are applied in the field of social marketing and of marketing on social networks. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Martin Koníček -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková