Ondřej Čermák
Bachelor's thesis
Time management v sociálním marketingu
Time Management in Social Marketing
Abstract:
Bakalářská práce na téma Time management v sociálním marketingu, je v první části zaměřena na základní pilíře managementu a na samotný time management, jeho principy, zásady, pomůcky, aplikace a pravidla, které vedou k lepšímu a efektivnějšímu hospodaření s časem. Tyto poznatky jsou v druhé části práce aplikovány na obor sociálního marketingu a marketingu na sociálních sítích. Pomocí dotazníkového …moreAbstract:
The first part of the bachelor thesis on the theme of Time Management in Social Marketing is focused on the basic pillars of management, and on time management – its principles, axioms, tools, applications and rules that lead to a better and more efficient use of time. In the second part of the thesis, these findings are applied in the field of social marketing and of marketing on social networks. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Martin Koníček -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková