Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures – Shauna Lee WOLFGRAM
Shauna Lee WOLFGRAM
Diplomová práce
Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures
Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures
Abstract:
The thesis Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures, examines the environmental impact that clothing has and what possible role it may play in the future. By exploring the way clothing is produced, used, and discarded, this research helps find possible futures that will reduce its impact on the environment, extend its life of use, and be reused or discarded in a sustainable way. The …víceAbstract:
The thesis Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures, examines the environmental impact that clothing has and what possible role it may play in the future. By exploring the way clothing is produced, used, and discarded, this research helps find possible futures that will reduce its impact on the environment, extend its life of use, and be reused or discarded in a sustainable way. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Nikola Medová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WOLFGRAM, Shauna Lee. Clothing, its Environmental Impact and Possible Futures. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geography / Foresight for Environment and Development
Práce na příbuzné téma
-
How does fashion relate to cultural omnivorousness?
Klára Mirová -
Slow Fashion, aneb tempo giusto ve světě pomíjivých módních trendů
Ivana Ježková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Consumer behavior in fashion industry.
Komal Verma -
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
Denisa Hustolesová
Název
Vložil
Vloženo
Práva