Digitální technologie ve vzdělávání – Ing. Kateřina Vaňková
Ing. Kateřina Vaňková
absolventská práce studenta CŽV
Digitální technologie ve vzdělávání
Digital technologies in education
Anotácia:
Cílem mé závěrečné práce je analyzovat pomocí vzdělávacích teorií a plánovacího modelu výuky Universal design, zda je možné dosáhnout pokroku ve vzdělávání u žáků na odborném učilišti. Ve své praktické části jsem si vybrala digitální aplikaci Umíme to a zhodnotím její přínos ve vzdělávání také pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.Abstract:
The aim of my final thesis is to analyze, using educational theories and the instructional design model of Universal Design, whether progress in education can be achieved for students at a vocational school. In the practical part, I have chosen the digital application "Umíme to" and will evaluate its contribution to education, including its impact on students with special educational needs.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Hana Staudková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Digital Image Correlation and its Application for Accelerated Testing of Specimens Manufactured by 3D Printing
Bhuvanesh Govindaraj -
Error-Correcting Codes in Application to Digital Multimedia Transmitting and Storage
Konstantin SHINKARENKO -
Aplikace neurovědeckých teorií v muzikoterapii a hudební výchově
Monika ŠTEFKOVÁ -
Private-Public Regulation to Kill Two Birds with One Stone? The Deployment of Hydrogen to Increase Energy Security and to Lead the Pathway to Decarbonization
Johanna Kieroth -
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
To syn, to kriger, to forfattere: Helga Flatlands trilogi og Nini Roll Ankers roman Kvinnen og den svarte fuglen
Katarína Balková -
Bills of exchange and bitcoin: a set of case studies from medieval europe to help inform our approach to cybergovernance in the 21st century
George Martin Tracey -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ