Názor učitelů základních škol na spolupráci s asistentem pedagoga – Jana KOLEČKÁŘOVÁ
Jana KOLEČKÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Názor učitelů základních škol na spolupráci s asistentem pedagoga
Primary school teachers' views on working with teaching assistants
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vymezením rolí asistenta pedagoga a učitele v inkluzivní škole a důležitými faktory v jejich spolupráci. Ze jmenovaných faktorů jsou stanoveny hypotézy, které jsou metodou dotazníkového šetření ověřovány a jejich závislost je zjišťována prostřednictvím chí-kvadrátu.Abstract:
The thesis deals with defining the roles of teaching assistants and teachers in an inclusive school and important factors of their cooperation. From the mentioned factors, hypotheses are established. These are tested by the questionnaire survey method and their dependence is determined by means of chi-square
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLEČKÁŘOVÁ, Jana. Názor učitelů základních škol na spolupráci s asistentem pedagoga. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 4. 2023