Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky – Kristýna Jančáková
Kristýna Jančáková
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Consumer Behaviour Analysis on the Natural Cosmetics Market
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky pomocí internetového a tištěného dotazování. V druhé kapitole jsou teoreticky popsány pojmy týkající se spotřebitelského chování, dále nákupní rozhodovací proces a stručný popis zeleného marketingu. Třetí část práce je věnována charakteristice trhu přírodní kosmetiky, přičemž v úvodu jsou vysvětleny rozdíly mezi …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market using online and printed interviewing. The second chapter theoretically describes the concepts related to consumer behavior, the purchasing decision-making process and a brief description of green marketing. The third part is devoted to the characteristics of the natural cosmetics market, while the introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146693
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2022
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Tomáš Tykva
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANČÁKOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/z1eb8n/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
A Business Plan for a New Cosmetics Company
Pavla Široká -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Potenciál přírodní kosmetiky na indonéském trhu
Nikola ŠURÁNKOVÁ -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Nikola Bravencová