Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky – Kristýna Jančáková
Kristýna Jančáková
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Consumer Behaviour Analysis on the Natural Cosmetics Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky pomocí internetového a tištěného dotazování. V druhé kapitole jsou teoreticky popsány pojmy týkající se spotřebitelského chování, dále nákupní rozhodovací proces a stručný popis zeleného marketingu. Třetí část práce je věnována charakteristice trhu přírodní kosmetiky, přičemž v úvodu jsou vysvětleny rozdíly mezi …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market using online and printed interviewing. The second chapter theoretically describes the concepts related to consumer behavior, the purchasing decision-making process and a brief description of green marketing. The third part is devoted to the characteristics of the natural cosmetics market, while the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2022
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Tomáš Tykva
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
A Business Plan for a New Cosmetics Company
Pavla Široká -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Potenciál přírodní kosmetiky na indonéském trhu
Nikola ŠURÁNKOVÁ -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Nikola Bravencová