BcA. Martina ČASTULÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma

The EB company´s design manual including advertisment strategy of the Tescoma company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zpracování ananalýzy reklamní strategie úspěšné společnosti s celosvětovým působením a aplikovat tyto zkušenosti v teoretickém příkladě na zpracování design manuálu pro jinou malou regionální obchodní firmu. V teoretické části jsem provedla analýzu známe zlínské společnosti Tesoma s.r.o, a zjištěné poznatky jsem pak aplikovala v praktické části při návrhu design manuálu …more
Abstract:
The goal of this bachelor{\crq}s thesis is elaboration of an advertising strategy of a successful company with worldwide occupation and application of these experiences in a theoretical example of design manual processing for a small regional business company. In the theoretical part of the thesis I made an analysis of well-known zlin company Tescoma, L.t.d. I implemented its prosperous ideas for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 5448

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČASTULÍKOVÁ, Martina. Design manuál firmy EB vč. analýzy reklamní strategie firmy Tescoma. Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.