Spotřebitelské vnímání produktů přírodní kosmetiky – Marie Schulzová
Marie Schulzová
Bakalářská práce
Spotřebitelské vnímání produktů přírodní kosmetiky
Consumer perception of natural cosmetics products
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou přírodní kosmetiky, její definicí, certifikacemi a podává přehled o již existujících výzkumech, které se týkají spotřebitelského vnímání a postojů k přírodní kosmetice. Cílem této práce je na základě dotazníkového šetření zjistit, jaký je postoj českých spotřebitelů k produktům přírodní kosmetiky. Inspirovala jsem se dotazníkem od Matiće a Puhy (2016), ze kterého …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of natural cosmetics, its definition, certifications and gives an overview of existing research concerning consumer perception and attitudes towards natural cosmetics. The aim of this thesis is to find out, on the basis of a questionnaire survey, what is the attitude of Czech consumers towards natural cosmetics products. From a study by Matić and Puha (2016 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84549
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedoucí: Vít Hinčica
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84549
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Potenciál přírodní kosmetiky na indonéském trhu
Nikola ŠURÁNKOVÁ -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
A Business Plan for a New Cosmetics Company
Pavla Široká